Doprava

Zásilkovna - výdejna v rámci ČR (max 9.9 kg) - 127 Kč    zobrazit odběrná místa zásilkovny

Zásilkovna - výdejna v rámci SR (max 9.9 kg) - 190 Kč


Zásilkovna umožňuje vyzvednutí na nejbližší výdejně Zásilkovny v době, kdy máte čas, proto vybírejte takovou pobočku zásilkovny, která je nejen blízko, ale má i otvírací dobu, která vám bude vyhovovat.

Před koncem roku se stává, že některé pobočky zásilkovny mohou svou činnost pro nezvládnutí kapacity omezovat a pokud to nastane, tak Vám zavoláme a společně před expedicí domluvíme jinou nejbližší pobočku nebo zaslání službou DPD.


DPD zásilka v rámci ČR (max 49.5 kg) - 150 Kč

DPD zásilka v rámci SR (max 31.5 kg) - 330 Kč


Balíková služba DPD je určena pro zásilky, které si na doručovací adrese můžete převzít osobně, to znamená, že byste na této adrese měli být k zastižení. Pokud Vás řidič 2 dny po sobě nezastihne na adrese, tak se nám zásilka za několik dnů vrátí zpět.

A dále je DPD balíková služba určeno pro těžší zásilky v ČR do 49,5, resp. max. do 50 kg. DPD posíláme jako službu DPD Private, kdy dostanete nejen e-mail s avizem na tracking, ale také SMS ráno před rozvozem zásilky.


Osobně Banskobystrická 52, Brno - 60 Kč

Termín převzetí hotových kalendářů cca hodinu před vyzvednutím prosím telefonicky potvrďte.


Vyzvednutí na Banskobystrická 52 v Brně je možné po dohodě v době: PO-PA 9-12.00, 13:00-14:00 hod. SO a NE zavřeno.

Mimo tyto hodiny osobně pouze po předchozí písemné dohodě, tedy po potvrzení e-mailem zhotovitele.


Všechny ceny přepravy a převzetí jsou uvedeny v Kč včetně 21% DPH.


Zhotovitel si vyhrazuje právo cenu dopravy upravit s ohledem na množství a váhu objednaných kalendářů. Pokud bude ve skutečnosti potřeba více balíkových zásilek nebo případně paletovou zásilku nad 100 kg, tak se cena úměrně tomu upraví na dokladu podle skutečných nákladů přepravy a manipulace.

Cena služby zásilkovými službami zahrnuje nejen dopravu, ale i manipulaci a balné pro bezpečnou přepravu kalendářů k zákazníkovi. Pokud bude při převzetí zásilky obal porušený, zničený, zmačkaný, potrhaný, mokrý…. udělejte přímo při převzetí s řidičem nebo pracovníkem zásilkové služby tzv. škodní zápis nebo zapište výhrady do potvrzení o převzetí a udělejte si fotografie mobilem hned při převzetí zásilky pro pozdější vyřešení reklamace přepravy.